ServicesServicii

Evidență contabilă
Acest serviciu este destinat persoanelor care doresc susținerea afacerii lor prin cele mai bune practici contabile, dar și prin identificarea soluțiilor de optimizare fiscală. Afacerea dumneavoastră va beneficia de serviciul complet de la contabilizarea documentelor primite, până la întocmirea declarațiilor și a situațiilor financiare. Pașii sunt:
- Contabilizarea activității pe baza documentelor primite;
- Întocmirea balanțelor de verificare și a bilanțului contabil;
- Întocmirea și depunerea declaraţiilor cu caracter fiscal privind impozitul pe profit, TVA, accizele și celelalte impozite, taxe și vărsăminte la bugetul de stat;
- Întocmirea Jurnalului pentru Vânzări și a Jurnalului pentru Cumpărări (electronic);
- Întocmirea registrelor societății: Registrul Inventar, Registrul Jurnal General și Registrul Fiscal;
- Reprezentarea clientului în relația cu Administraţia Financiară și Direcția Generală Antifraudă Fiscală pe durata derulării contractului, în situația unui control inopinat;
- Monitorizarea legislației în domeniul financiar-contabil și fiscal, semnalând impactul în cadrul societatii clientului precum si propunerea de soluții.

Consultanță fiscală
Vă vom ajuta să dezvoltați și să puneți în aplicare soluții fiscale compatibile cu domeniul dumneavoastră de activitate. Oferim cele mai bune soluții pentru a înțelege modificările legislative și impactul în activitatea economică.
- Consultanță privind fiscalitatea companiei;
- Consultanță privind legislația financiar-contabilă și fiscală (impozite și taxe);
- Rapoarte de consultanță: întocmirea de opinii legale și recomandări.

Expertiză contabilă
Expertiza contabilă este o cercetare a activității economice în urma căreia, expertul contabil observă cauzele și efectele obiectivelor propuse încă de la început de manageri. Această misiune are rolul de a investiga documentația unei companii pentru a furniza răspunsuri la întrebările beneficiarilor expertizei.
Ce înseamnă o expertiză?
- Verificarea tranzacțiilor de valori semnificative și a documentelor aferente (contracte, certificate de rezidență, rapoarte de activitate, facturi);
- Verificarea calculului salarial și al sistemului de impozitare al colaboratorilor;
- Verificarea declarațiilor fiscale depuse si a raportărilor financiare;
- Verificarea prin sondaj a contractelor încheiate cu persoanele fizice;
- Verificarea proceselor contabile în vederea certificării corectitudinii și eficacității;
- Verificarea calculelor de impozite și taxe.

Consultanță financiar contabilă
În această etapă echipa noastră va analiza afacerea dumneavoastră, iar scopul final este de a va îndruma în atingerea obiectivelor stabilite de dumneavoastră în funcție de rezultatele obținute în urma verificărilor de către echipa noastră de specialiști.
Cum te ajutăm?
- Analizăm corectitudinea datelor introduse sau a erorilor de operare și factorii generatori;
- Oferim consultanță în interpretarea și înțelegerea situațiilor financiare;
- Oferim consultanță privind legislația financiar-contabilă și fiscală (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, accize, asigurări sociale)
- Analizăm datoriile și creanțele;
- Oferim consultanță privind dezvoltarea și implementarea procedurilor contabile de lucru;
- Oferim servicii de revizuire contabilă și fiscală.

Resurse umane
Acordăm o atenție deosebită resursei umane, astfel încât administrarea lui să fie cât mai simplă cu putință.
Administrare
- Completarea și înregistrarea registrului pentru evidență a salariaților;
- Întocmirea documentelor și gestionarea dosarelor de personal;
- Monitorizarea legislației în domeniul administrării de personal venind cu soluții conform legislației în vigoare;
- Întocmirea Regulamentului Intern, a Contractului colectiv de muncă și realizarea evaluării anuale a angajaților;
- Oferim consultanță privind întocmirea și administrarea documentelor de personal;
- Oferim consultanță fiscala privind impozitarea veniturilor din salarii.
Salarizare
- Realizăm calculul salarial și întocmim statul de plată;
- Întocmim și depunem declarațiilor privind evidența asiguraților și a obligațiilor de plată la bugetele asigurărilor sociale;
- Realizăm rapoarte specifice fiecărei entități, în funcție de cerințele personalului din conducere.
Procesul nostru de lucru

Descoperire

Planificare

În prelucrare

Livrare
Permiteți-ne să vă ajutăm afacerea să avanseze.


USA office
55 Gerad Lane,
NY 11201, USA

BD office
Ta-134/A, Link
Road, Gulshan-1

Email us
test@gamil.com
test2@gamil.com

Call us
(+088) 589-8745
(+088) 222-9999